Frakt og levering

Når kan jeg forvente bestillingen min? Vanligvis kommer våre bestillinger innen 7 til 14 dager.

Estimert leveringstid har passert. I de fleste tilfeller leveres våre bestillinger innenfor forventet tidsramme. Noen ganger kan det imidlertid oppstå forsinkelser på grunn av tilgjengeligheten av lagerførte varer. Hvis en vare er utsolgt, kan leveransen bli forsinket med 2 til 3 dager. Hvis pakken din skulle bli borte under leveringen, vil vi selvfølgelig sørge for at en erstatning blir sendt til deg. Du kan spore statusen for bestillingen din med følgende lenke: Bestillingssporing

Fraktkostnader Nyt GRATIS rask frakt med sporingskode på alle bestillinger. Vi samarbeider med PostNord og Yanwen for våre frakttjenester.

Returer og bytter Ikke fornøyd med kjøpet ditt? Ingen problem. Du kan bytte eller returnere varen din innen 14 dager fra mottak, forutsatt at den er i sin opprinnelige tilstand med alle etiketter vedlagt. Før du returnerer varene, kontakt vår kundeservice på info@skont.no og gi oss beskjed om årsaken til returen slik at vi kan hjelpe deg på best mulig måte. Vennligst merk at avsenderen er ansvarlig for returfraktkostnadene. Når vi har mottatt dine returnerte varer i god stand, vil vi behandle refusjonen innen 7 dager.

For mer informasjon om returer eller bytter, besøk siden for Retur- og refusjonspolicy.

Mottatt et skadet produkt? Vi streber alltid etter å tilby førsteklasses service og kvalitetsprodukter. Hvis du mot formodning skulle motta et defekt eller skadet produkt, følg disse trinnene:

  1. Kontakt vår kundeservice på info@skont.no og legg ved bevis på defekten/skaden med et bilde eller video.
  2. Når vi har mottatt bevisene, vil teamet vårt validere dem og ordne med en gratis erstatning.
  3. Du vil få ny sporingsinformasjon for din erstatningsordre når den sendes.

Merk at i henhold til vår policy er skadede/defekte varer kun berettiget til en gratis erstatning.

Spor bestillingen din Du finner sporingskoden din i ordrebekreftelsen du mottok via e-post. I tillegg kan du spore bestillingen din fra bestillingssporingssiden.

Problemer med sporing Sporingsinformasjon blir tilgjengelig når pakken din behandles av fraktselskapet. Merk at forsinkelser kan forekomme og at det noen ganger kan være feilmeldinger i sporingskoden forårsaket av PostNord eller Yanwen, noe som gjør at det virker som om bestillingen din ennå ikke har blitt sendt, til tross for at den allerede er på vei til deg.

Hvis du har noen spørsmål, ikke nøl med å kontakte oss på info@skont.no.